dinsdag 16 juni 2009

Geboekt

Hallo lieve mensen,


We hebben vandaag dan toch eindelijk geboekt.
Het is nu echt definitief jullie zullen mijn verjaardagscadeau naar Orlando moeten brengen want ik ben er niet .
We vliegen op 26 September over de grote plas weer naar Orlando en verblijven in het Comfort Inn hotel op Sand Lake Road een leuk budgethotel met mooie grote.....wat zit ik nou te typen kijk zelf maar:

De ingang

De kamer

Zo dat weten julle ook weer.

Het enige probleem was dar we ons lichtelijk hebben vergist in de locatie van het hotel. We dachten dat het aan de grootste winkelstraat van Orlando lag namelijk de International Drive, helaas helaas pindakaas ligt het er 10 min. lopen vandaan..Maar waarom lopen als je gereden kan worden, er rijdt een soort busje vlak langs ons hotel wat ons binnen mum van tijd af zet op de Int. Drive. Helemaal geweldig vooral de kleur!!!!!!!!

Zo dat was voorlopig even de info (zal wel snel weer een nieuw bericht komen als de vluchtgegevens binnen zijn) maar voorlopig is de 1e vakantie van het jaar alweer geboekt, en hoe associaal 2 maanden na deze vakantie gaan we alweer, ik heb altijd oud en nieuw eens in mijn korte broek willen vieren en ja als je moeder dan is Spanje woont dan is er maar 1 antwoord.....3 x raden .

Afijn ik ga weer afsluiten, tot gauw en vergeet vooral niet te reageren vindt ik ook leuk

Groetjes,

Jeroen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw reactie!!!