donderdag 18 juni 2009

De 100 voorbij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Allereerst welkom op dit log. Het oude had niet genoeg ruimte om foto’s te plaatsen dus ik heb deze daarvoor maar opgezet.

We zijn de 100 dagen grens voorbij!!!!!
En dat betekent dat ik weer wat mag plaatsen op dit log.

Ik heb inmiddels begrepen dat ze in Orlando al druk bezig zijn met de voorbereidingen voor mijn verjaardagsfeestje. Hier een filmpje van de repetities:















Verder gaan we proberen om dit jaar naar de Everglades te gaan en dat te doen met deze tour: http://travelport.vo.llnwd.net/o23/gatortours/Miami_airboatvoiced.htmlKlein nadeel: Aangezien het ruim 3 uur rijden is moeten we om 6:15 s’ochtends klaar staan

Verder nog een ander leuk nieuwtje. Het heeft eigenlijk niks met de vakantie te maken maar ik plaats het lekker toch. We hebben inmiddels een nieuwe auto. Namelijk deze:


De oude Toyota StarSlet heeft ons na 5 jaar trouwe dienst bewezen eindelijk zijn laatste adem uitgeblazen. En zo kwamen we na eerst een oude Mazda gekocht te hebben op deze uit. We hebben nu eindelijk een auto met stuurbekrachtiging en dat is een genot.

Maar goed dit blog heet Orlando2009 en niet Opel2009 dus back to business.

Ik heb eerder op dit blog al een paar filmpjes gezet van Disneyword maar ik heb toch het idee dat ik daarmee Universal Studios en het bijbehorende park Islands of Adventure echt te kort doe dus hier nog een paar filmpjes over deze parken:

Allereerst het "hoofdpark" Universal Studios

En het "achtbanenpark" Islands of Adventure

Ten slotte nog wat huishoudelijke mededelingen:
Mocht je op de hoogte willen blijven van dit log en elke keer als er een stuk geplaatst wordt bericht wil krijgen? Stuur dan even een e-mail naar: jeroen6@hotmail.com .

Verder zal ik nog even uitleg geven over hoe je kan reageren op mijn geschreven werk. Je klikt onder het desbetreffende stuk op reacties vervolgens kies je in het vakje profiel of anoniem of naam/url(indien je voor het laatste kiest hoef je alleen je naam in te vullen) en voilla er kan gereageerd worden!!!

Nou dat was het weer voor dit stukje. De dagen tellen verder af en wij doen gezellig mee.

Groetjes,

Jeroen en Erica

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw reactie!!!